// Floating Moustache
The Owner


♥Click the image♥ :)



Welcome to my blog. Cause i love Park Chanyeol so much ♡
Diaries Owner Friends Tutobies

Assalamualaikum . The name is Nani . I am a crazy kpoppers and a crazy exo stans ^^


Shout !




Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit By: Aina
Re-Edited By: Affina Hanani



Bab 3

     Nani berada di dalam pelukan Sungjae dan mereka terkaku seketika . Mata mereka bertentangan dan masing-masing diam seribu bahasa . Sungjae melihat mata Nani dengan perasaan yang bercampur-baur . Sama juga seperti Nani . Alahai diorang berdua ni buat drama hindustan pulak . " Nani ! Nani ! Awak okay tak ? " Nasib baik Sakinah datang menyelamatkan keadaan . Kalau tak rasanya budak dua ekor tu beku sampai esok pagi . " Hah ? Eh mianhae mianhae . " Nani melepaskan diri sambil menunduk sekaligus meminta maaf kepada Sungjae . Biasalah orang Korea kan suka tunduk menandakan kita hormat antara satu sama lain . Nani bergegas beredar dari situ bersama Sakinah . ' Alahai . Malu betul tadi . Kenapa lah aku boleh sampai tak sedar . Ishhh ! ' desis Nani dalam hati .

     Apabila Nani sudah pergi meninggalkan Sungjae , Sungjae baru perasan bahawa Nani tertinggal tas tangannya . Kemungkinan semasa Nani ditolak tas tangannya terjatuh dan Nani tidak perasan . Biasalah orang tengah malu . Semua benda tak ingat . Sungjae mengambil tas tangan Nani yang berwarna merah itu . ' Hmm merah . My favourite colour . ' ujar Sungjae dalam hati . Sebenarnya Sungjae tidak mahu melihat isi kandungan di dalam tas tangan Nani tetapi rasa ingin tahu itu muncul untuk mengetahui apa yang ada di dalam tas tangannya . Setelah melihat isi di dalamnya , Sungjae ingin melakukan sesuatu perkara yang boleh menggembirakan gadis itu walaupun pada masa ini gadis itu sedang kerisauan .

        " Ya allah , mana assignment ni ! Tak kan kut assignment aku letak dalam handbag . Ahhhhh ! Mampus kena marah dengan Puan Min nanti . Dah lah handbag boleh hilang dengan assignment sekali hilang . Dugaan dugaan . Ya allah tabahkan hati hambamu ini . " Nani seperti cacing kepanasan memikirkan bagaimana dia ingin berhadapan dengan Puan Min keesokan harinya . Pintu biliknya terkuak dan terjengul wajah Zuliyana, Sakinah dan Syafiqa . Mereka bertiga duduk di birai katil Nani . " Relax Nani . Awak bukan sengaja tak nak buat assignment tu . You can explain to Miss Min what had happen . Its not your fault . Nanti esok kita cari ye ? Lagipun handphone awak semua dalam handbag tu . Keep Calm and Get Your Crayon . Eh salah Keep Calm and Relax okayy . " Zuliyana memberikan kata-kata perangsang untuk Nani . Sakinah dan Syafiqa mengangguk mengiyakan . Nani hanya mampu mengeluh melepaskan beban yang dipikul . 

        Ketika Nani masuk ke kelas , Nani melihat tas tangannya yang berwarna merah itu berada di tempat duduknya . Gembiranya bukan kepalang . Nasib baik Nani belum memberitahu Puan Min mengenai kehilangan assignmentnya . Nani check barang-barangnya di dalam tas tangannya . Semuanya complete termasuk assignmentnya . Tetapi yang peliknya assignmentnya sudah siap di print dan tinggal untuk dihantar sahaja . Isi kandungan assignment juga telah ditambah dan menjadi lebih menarik . ' Sape pulak yang tolong buatkan assignment aku ni ? ' soal Nani dalam hati . Di dalam handbag nya juga mempunyai sekeping nota yang bertulis ' Kalau awak nak tahu sape yang buatkan assignment awak pandang lah sebelah kiri awak :) ' .

       Terkejut Nani apabila Sungjae berada di sebelahnya . ' Bila masa pulak mamat ni sampai ? ' desis Nani dalam hati . Sungjae memandang ke hadapan dan sedang menekan keypad pada Samsung Galaxy Note 2 nya sambil mendengar lagu menggunakan earphonenya . Sungjae memandang Nani dan menunjukkan apa yang ditulis pada handphonenya . ' Are you suprised ? :P ' . Sungjae terus mengenyitkan matanya kepada Nani sambil tersenyum menampakkan baris giginya yang putih itu dan terus memandang ke hadapan semula . ' Aikk . Dia yang tolong buatkan ? Its kinda familliar . His brain is still work or not ? Hmm tapi senyuman dia comel sangat !! Ingatkan tak pandai senyum dengan perempuan si Sungjae ni ' monolog Nani dalam hati . 

         Setelah Puan Min masuk ke kelas dia meminta pelajar menghantar assignment masing-masing . Nani bersyukur kerana ada insan yang baik hati tolong buatkan . Nani menghantar assignmentnya dengan penuh yakin . ' Alahai Sungjae . Ingatkan awak ni sombong sangat . Rupanya baik . Hehehe ' desis Nani dalam hati . Kelas sudah tamat dan Nani berura-ura ingin mengucapkan terima kasih kepada Sungjae . Apabila Nani baru sahaja ingin menghampiri Sungjae untuk mengucapkan terima kasih Sungjae sudah beredar tanpa dapat ditahan oleh Nani . Tulah tadi tak nak cakap terima kasih . Terpukau dengan senyuman Sungjae ke wahai Cik Nani ?