// Floating Moustache
The Owner


♥Click the image♥ :)



Welcome to my blog. Cause i love Park Chanyeol so much ♡
Diaries Owner Friends Tutobies

Assalamualaikum . The name is Nani . I am a crazy kpoppers and a crazy exo stans ^^


Shout !




Credits!

Basecode: Nurul AtiQah
Edit By: Aina
Re-Edited By: Affina Hanani



Bab 8

     Malam tadi Nani tidur lewat kerana menyiapkan assignment yang Miss Choi bagi . Mata Nani dah macam ala-ala Kung Fu Panda atau lebih tepat lagi dah macam mata Tao dah . Nani duduk sambil tersengguk-sengguk di laman university . Akhirnya Nani terlelap dalam keadaan duduk . Nasib baik tak ramai orang dekat laman university ni . Kalau tak seriously malu gilerr . Chanyeol yang kebetulan berjalan di situ ternampak Nani yang sedang tersengguk-sengguk . Chanyeol menghampiri Nani dan duduk di sebelahnya . Chanyeol memandang wajah Nani dan tersenyum sinis . Idea jahat sudah muncul di benak fikiran Mr Arrogant ini . 

      Setelah idea jahatnya selesai, Chanyeol beredar dari situ . Dia berasa gembira kerana dapat mengenakan gadis itu . Beberapa pelajar yang lalu-lalang sudah ketawa apabila terpandangkan Nani . Nani masih tidak perasan apa yang berlaku . Ye lah tengah tidur tak kan boleh perasan pulak . Hahaha . Sungjae yang tergerak hati ingin melalui laman university itu memandang kelibat Nani . Sungjae hanya mampu tersenyum kecil melihat Nani tertidur di situ . Sungjae perasan bahawa ramai orang yang lalu-lalang ketawa apabila terpandangkan Nani . Sungjae mencabut sticky note yang ditampal di dahi Nani itu . 

       ' SAYA SUKA KOREK HIDUNG XD ' Tertera di sticky note yang ditampal oleh Chanyeol pada dahi Nani itu . Sungjae dengan segera mengejutkan Nani daripada tidurnya . " Nani bangun . Nani . " Sungjae menggoyangkan sedikit bahu Nani . Nani tersedar dengan riak yang sangat terkejut . Maklumlah bila dah ngantuk sangat memang macam tu lah gaya bangunnya . " Hah ? Sungjae ? Hah ? Nak apa ? " Nani menguap sambil menggosok mata . Alahai tidur terduduk pun boleh siap gosok mata lagi . Sabar je lah . 

         Sungjae menayangkan sticky note tersebut sambil mengangkat kening . " Sape buat ni ? " tanya Sungjae dengan muka serius nya . " Eh apa ni ?! Siapa punya kerja ni ! " Nani mengerutkan dahi bila baca sticky note tersebut . " Hm molla(don't know) . Tadi saya datang tengok orang yang lalu-lalang semua ketawakan awak . " Nani mengepal penumbuk kerana geram . " Kurang ajar sape yang buat . Aishhh ! " Nani mengetap gigi tanda marah . Sungjae hanya menggelengkan kepala dan tersenyum kecil . 

          Nani mengatur langkah dengan laju menuju ke bangunan fakulti untuk menghantar assignment nya kepada Miss Choi . Setelah selesai urusannya bersama Miss Choi , Nani berura-ura ingin menuju ke library sementara menunggu kelas nya bermula pada jam 2 petang . Semasa Nani melalui jalan menuju ke library Nani terpandangkan Chanyeol yang sedang main gitar milik nya bersama rakan-rakannya yang berjumlah 12 orang termasuknya . Mereka seperti sedang berlatih untuk sebuah pertandingan yang bakal dianjurkan oleh pihak university . 
          
           Gelak tawanya membuatkan Nani terbuai di alam fantasi . Betapa gembiranya Chanyeol bersama rakan-rakan baiknya . ' The twelve boys sings very nicely . Their vocal was super awesome ' puji Nani dalam hati . Apabila Nani tersedar dari lamunannya , Nani terus menuju ke library sambil tersenyum lebar . ' I think i fall in love with Park Chanyeol smiles . Aishhh slap my face jinjja ! '  Setelah sampai ke library Nani melihat sudut maklumat itu tertera poster yang menyatakan bahawa minggu depan merupakan malam prom night dan special performance dipersembahkan oleh kumpulan yang diberi nama EXO iaitu kumpulan yang terdiri daripada 12 orang . 

             ' Hmm no wonder Chanyeol dengan kawan-kawan dia practice . Rupanya untuk prom night nanti ' desis Nani dalam hati . Nani hanya tersenyum kecil apabila mengingatkan senyuman Chanyeol tadi . ' I will make you smile in front of me one day . I promise . Jjang fighting ! ^^